Багато галасу довкола SMM протягом кількох останніх років саме по собі було формою маркетингу для самопроголошених експертів у цій галузі, – вважає Тод Васерман, бізнес-оглядач Mashable.
Не варто купувати лайки, вважає Тод. Це можна було зрозуміти у 2009-му: бренди намагалися отримати стільки лайків скільки це взагалі було можливо. Але зараз майже 2013 рік, і час вже зрозуміти наскільки це беззмістовно. Особливо це справедливо для випадків коли користувач має лайкнути щось для того, щоб взяти участь в якісь акції. Правда в тому, що ваш бренд йому насправді не подобається. Користувач просто хоче щось виграти.
Взаємодія з клієнтами через Twitter не зробить із вас Стіва Джобса. Тод посилається на ситуацію з власного досвіду: він поскаржився у Twitter на United Airlines і не отримав жодної відповіді. Найцікавіше, що наступного разу, коли Тод купував квитки на літак, він знову купив квиток цієї авіакомпанії: його ціна була на $10 нижчою за наступну в списку пропозицію. Це не тому, що Тод не злопам’ятний, а тому, що головним пріорітетом для нього в цьому випадку є ціна.
Ви не видавець. Бренди не є видавцями. Бренди є рекламодавцями. Наприклад, Coca-Cola має 55 млн лайків у Facebook і робить велику роботу забезпечуючи прихильників потоком контенту. Але лише 6% прихильників бачать ті публікації. Якщо компанія хоче, щоб інші 94% також бачили ці публікації – вона має платити. Тепер запитання: який видавець має платити іншій медійній компанії щоб достукатися до своїх же читачів?
Секрет хорошого SMM: створюйте хороші продукти і пропонуйте хороші сервіси. Варто зробити так, щоб людям дійсно подобався ваш бренд. Робіть продукти і сервіси справді дуже-дуже хорошими. Це не означає, що ви маєте ігнорувати комунікацію в соціальних медіа. Щоразу, коли ви маєте що цікавого сказати – скажіть це у Twitter чи Facebook. Але припиняйте постити фото милих цуценят щоб отримати дешеві лайки.