Компанія Amazon надає своїм користувачам нові можливості. Тепер клієнти зможуть створювати на сервісі свої сторінки, вести блоги, публікувати пости, а також отримувати дані аналітики про відвідування сторінок.
Незважаючи на те, що Facebook надає рекламодавцям величезну аудиторію, успішна f-комерція доступна не всім брендам. Тим не менш, компанії продовжують інвестувати сили і засоби в розширення своєї присутності у соціальних мережах, намагаючись отримати прибуток від використання соцмереж.
Сайт гіганта електронної комерції Amazon у відповідь на це почав надавати своїм клієнтам власні сторінки, створені за прикладом популярних соціальних сайтів.
Нові Amazon Pages копіюють найпопулярніші функції таких мереж, як Facebook і Pinterest, і використовують їх в дизайні сайту Amazon. Так, наприклад, у верхній частині Amazon Pages можна розмістити зображення, наприклад, фотографію товару, який покупці можуть додати в свої кошики в магазині Amazon.
Під банером знаходяться три шаблони, якими можуть скористатися клієнти – «Всі товари», «Пости з мерчандайзингом» і просто «Пости». У перших двох шаблонах міститься мерчандайзинг-віджет, який відображає бренди або продукти з кнопкою «Додати в кошик» або з посиланнями на продукцію. Обмеження віджета лише в тому, що рекомендовані з його допомогою продукти повинні бути доступними на Amazon. Нижче під мерчандайзинг-віджетом бренди можуть публікувати галереї доступних пропозицій продуктів або стрічки своїх новин.
Цікаво, що бренди мають можливість публікації повідомлень довжиною в 140 символів, як у Twitter. Крім того, що ці повідомлення публікуються на Amazon Pages, вони можуть автоматично переноситися на сторінку бренду в Facebook.
Поряд з соціальними функціями, Amazon надає користувачам, які володіють власними сторінками Amazon Pages, доступ до сервісу Amazon Analytics. З його допомогою бренди зможуть оцінити кількість переглядів сторінки, охоплення аудиторії, динаміку продажів та інші параметри.