Компанія Mail.Ru Group планує вийти на міжнародний ринок під іменем my.com.
Компанія планує запустити на нових ринках всі свої ключові продукти і цей процес вже почався. Наприклад, гра Allods Online уже оптимізована для користувачів у 13 країнах.
За словами генерального директора компанії Дмитра Гришина, на сьогоднішній день сервісами Mail.Ru Group користується понад 90% російських інтернет-користувачів. Тепер компанія планує вийти на міжнародний ринок і об’єднати всі свої сервіси під єдиним іменем. Поки на сайті my.com розміщено запрошення залишити свою електронну адресу для повідомлення про новини проекту.
«Ми добилися певного успіху в російськомовному Інтернеті, але не збираємося на цьому зупинятися. Тож уже більше року тестуємо окремі продукти на зарубіжних ринках. Зараз настав час, коли всі ці дії повинні вестись від єдиного імені, що буде більш ефективним за кордоном. Тож ми прийняли рішення про те, що нам потрібно нове глобальне, коротке ім’я, яке легко запам’ятовується», – повідомив Дмитро Гришин. При цьому Гришин не уточнив, які саме країни становлять інтерес компанії Mail.Ru Group. На даний момент офіси Mail.ru Group є в Німеччині, Ізраїлі, Латвії. Крім того, в Mail.ru Group працює центр локалізації, співробітники якого займаються перекладом і адаптацією інтерфейсів сервісів і проектів для закордонних ринків.
Ця інформація була представлена на заході для журналістів під назвою Mail.Ru Group: Update. Крім того, тут було зроблено ще декілька анонсів. Зокрема, в поштовому сервісі mail.ru оновиться інтерфейс і з’явиться мультиавторизація, змінився також інтерфейс соціальної мережі «Однокласники», компанія об’єднала команди ICQ і Mail.Ru Агента, в ICQ можна буде здійснювати відео і аудіодзвінки.
У планах компанії – запуск власного веб-календаря і випуск власних банківських карт, рахунок яких буде прив’язаний до рахунку в платіжній системі «Деньги@Mail.ru».
Mail.Ru Group є одним з лідерів російського інтернет-ринку. Компанії належать соціальні мережі «Однокласники» і «Мой Мир», месенджери Агент Mail.Ru і ICQ, поштовий сервіс і кілька онлайн-ігор. Крім того, Mail.Ru Group належать пакети акцій проектів «ВКонтакте» (39,99%) і Qiwi (21,35%), частки в Facebook, Groupon і Zynga.