Соціальна мережа «Однокласники» запустила в Україні рекламну кампанію «Як у житті, тільки краще»
Компанія планує розміщувати рекламу на ТБ, радіо, використовувати зовнішню рекламу, інтернет, друковану пресу. За словами представників компанії, це перша в історії соціальних мереж інтегрована маркетингова кампанія у країнах СНД.
Основна ідея реклами – іміджеві, а саме – показати, навіщо люди приходять на сайт «Однокласників».
Коментуючи запуск реклами, в компанії повідомили, що Україна є одним з ключових ринків для проекту, а «Однокласники» в Україні є другою за популярністю соціальною мережею. Щоденно сайт відвідують 3,7 млн унікальних користувачів, 60% з яких – це люди у віці від 14 до 34 років (дані Gemius).
В рамках рекламної кампанії були створені наступні ролики