Професійна соціальна мережа LinkedIn оголосила, що її рекламна платформа LinkedIn Ads відтепер дозволяє рекламодавцям використовувати ролики YouTube або інші відеоматеріали для залучення уваги 175-мільйонної аудиторії сайту і просування брендів.
“Відеореклама на даний час доступна через платформу LinkedIn Ads (інтерфейс самообслуговування для рекламодавців). Ця цільова рекламна площадка дозволяє великим і малим рекламодавцям публікувати текстові та графічні об’яви на сайті LinkedIn”, заявив в своєму блозі менеджер з онлайн-маркетингу LinkedIn Уїлл Хамблі (Will Hambly). “За допомогою платформи LinkedIn Ads рекламодавці можуть контролювати свої витрати на рекламу, визначати порядок розрахунків (за клік або за перегляд), зупиняти рекламну кампанію в будь-який час”.
Отримавши можливість розміщувати відеорекламу, бренди зможуть імпортувати власні відеоматеріали або використовувати вже існуючі відеокліпи YouTube. Зв’язавши акаунти в LinkedIn та YouTube за допомогою рекламних роликів, бренди зможуть розширити свою аудиторію.
Відеореклама обмежена рекламними блоками 300×250, які за розмірами схожі на текстові та графічні оголошення на LinkedIn. Після перегляду відео користувачі зможуть перейти на веб-ресурс бренду.