Президентські вибори 2012 у США будуть найбільш «цифровими» виборами за всю історію країни. Інтерес до цифрових комунікацій, на відміну від 2008 року, проявили обидва штаби – як республіканців, так і демократів.
На інфографіці, опублікованій у Mashable, зображено, як зріс вплив соціальних та цифрових медіа з минулих виборів у 2008 році. На цю передвиборчу гонку буде витрачено $9 мільярдів. З них $159,2 млн – на онлайн-агітацію, а це у 7 разів більше, ніж у 2008 році.
Інші цікаві факти:
- 33% бюджету, виділеного на цифрові медіа, буде витрачено на мобільний напрямок
- кількість коштів, які витрачають на рекламу на телебаченні та радіо, зросла майже вдвічі, у порівнянні із 2008 роком
- п’ята частина американців, які користуються соцмережами, уникає робити політичні висловлювання у мережі через страх образити інших
- 10% користувачів соцмереж видаляли з друзів, блокували чи приховували новини друзів, яки занадто часто робили пости на політичні теми
- 47% користувачів «лайкали» повідомлення чи коментарі на політичні теми, 38% – залишали коментарі під постами постами на політичну тематику