У 75% випадків особа, яка скористалася Facebook Offer, отримала її від когось зі своїх друзів коли ті поділилися пропозицією – а не безпосередньо від сторінки бренду. Про це на основі статистики 100 найпопулярніших у соціальній мережі пропозицій (оферів) повідомив Девід Фішер, віце-президент Facebook з маркетингу.
Іншими словами, Facebook Offers – продукт, який володіє потужним потенціалом до вірусного поширення. За допомогою такої вірусності Facebook-сторінки можуть досягати значно більшої аудиторії ніж вони мають прихильників.
Ось, наприклад, перший Facebook Offer від сторінки WatcherUa. Як бачимо, завдяки вірусному поширенню цю пропозицію побачили понад 91 тис користувачів:
Загалом 1869 осіб скористалися пропозицією (їх було би значно більше якби ми не обмежили дію пропозиції трьома днями) – але ми не можемо сказати хто із них побачив пропозицію безпосередньо від сторінки, а хто від своїх друзів. Варто додати, що після завершення дії пропозиції ви можете побачити деякі інші результати. Зокрема, бачимо, що в результаті платного просування публікації лише 12 осіб скористалися пропозицією: