До вчорашнього дня, сторінки брендів у Facebook показувались лише однією мовою, якою відбувалось наповнення контенту. Вчора компанія представила Глобальні Сторінки – можливість працювати з багатьма мовами одночасно.
Раніше обмежений перелік брендів вже отримав доступ до створення Глобальних сторінок. Тепер це можуть зробити більшість брендів, що активно працюють у Facebook.
Що це означає? Сторінки брендів, які мають споживачів в багатьох країнах, що різняться мовами, зможуть під кожну мовну версію готувати окреме фото профілю, головне (cover) фото, локалізовані додатки, віхи, секцію «про» та, власне, самі новини.
При цьому користувачі з різних країн заходитимуть на одну й ту ж адресу – fb.com/brandname.
Кількість фанів та People Talking About This – буде сумарним показником для всіх локалізованих сторінок бренду – тобто користувач з України бачитиме ту ж кількість фанів Pepsi, що й американські користувачі.
Статистика буде також консолідована.
Щоб розпочати роботу в новому режимі необхідно зв‘язатись з Facebook marketing solutions ось тут.