Ділова соціальна мережа LinkedIn представила новий дизайн профайла
Основна зміна, що з’явилася в профайлах на LinkedIn – наявність візуальних елементів і спрощення редагування вмісту.
Тепер профайл в LinkedIn складається з декількох окремих блоків. У новому варіанті дизайну блоки з даними про користувача розміщені на більш контрастному фоні, що спрощує сприйняття інформації на сторінці.
Перший блок можна порівняти з онлайн-візиткою власника профайла. На ній розміщено збільшену фотографію, дані про місце роботи користувача, кількість його контактів в соцмережі LinkedIn. Наступний блок – Activity, він містить останні новини від друзів користувача і сторінок компаній, на які він підписаний.
У єдиний блок в LinkedIn зібрана інформація про досвід роботи користувача, освіту, навички і уміння – цей блок отримав назву “Відомості про користувача” (Background), тут же відображаються іконки компаній, в яких працював власник екаунту.
У розділі з професійними зв’язками користувача доступні імена, фотографії та місця роботи перших 10 його друзів в LinkedIn. Тут же представлено блок з групами, в яких складається користувач.
У правій частині екрану представлено список людей, з якими користувачеві пропонується встановити контакт, а також відображаються рекламні повідомлення.
Власник профайлу на LinkedIn може побачити кілька діаграм, які відображають рівень заповнення його профайла.
У даний момент власники профайлів в діловій соціальній мережі можуть подивитися демо-варіант свого профілю і залишити запит на його майбутнє оновлення. У найближчі місяці буде відкрито доступ до нового дизайну для всіх користувачів проекту.