Хоча LinkedIn і було створено як соцмережу для професіоналів, проте більшість шукачів роботи намагаються знайти ії на Facebook.
Згідно з дослідженням, проведеним рекрутинговою компанією Jobvite, 52% тих, хто шукає роботу, використовують для цього Facebook. Минулого року цей показник дорівнював 48%.
LinkedIn використовують 38%, за рік показник зріс на 8%. Так само зросла популярність Twitter як засобу для пошуку місця роботи. Його використовують 34% шукачів роботи, а рік тому ним користувалися лише 26%.
Чверть з тих, хто шукає роботу, додають свої професійні дані до Facebook, трохи більше – до LinkedIn.
Цікавий факт. Згідно з дослідженням, більшість людей не задоволені місцем своєї праці: три чверті працевлаштованих мешканців США активно цікавляться іншим місцем роботи.