Компанія Zynga, найбільший в світі розробник соціальних ігор, 4 жовтня опублікувала попередні результати роботи в третьому кварталі поточного року.
Озвучені дані істотно знизили загальні показники компанії, що не могло не відбитися на ціні її акцій.
Як зазначено в доповіді, очікувані доходи Zynga в третьому кварталі 2012 року складуть від $300 млн до $305 млн, а збитки – від $90 млн до $105 млн. Передбачається, що остаточний фінансовий звіт Zynga за третій квартал буде опубліковано 24 жовтня.
Аналітики відзначають, що останній фінансовий звіт свідчить про те, що Zynga зараз знаходиться не в самому сприятливому становищі. Крім того, прогнози на третій квартал вже були знижені компанією після публікації звіту за другий квартал цього року.
Як заявив виконавчий директор і засновник Zynga Марк Пінкус (Mark Pincus), “третій квартал цього року продовжив складний період для нашого бізнесу, і, незважаючи на те, що багато наших ігор продемонстрували заплановані результати, в цілому, наші показники виявилися незадовільними”.
Як наслідок слабких попередніх результатів кварталу, акції Zynga подешевшали більш ніж на 20%, впавши до історичного мінімуму. На даний час цінні папери компанії торгуються на позначці близько $2,22, що більш ніж на 20% нижче за показник в $2,82 до публікації фінансового звіту.
Всього ж, через падіння ціни акцій компанії, Марк Пінкус за сім місяців втратив близько мільярда доларів або 80% вартості свого пакету акцій. Тобто, з моменту початку падіння вартості цінних паперів компанії її керівник втрачав понад $4 млн на день, або понад $200 тис на годину.
Приклад Пінкуса ще раз показує, наскільки швидкоплинним може бути багатство, отримане за допомогою соціальних сервісів. Ситуація з Zynga цілком може стати в один ряд з яскравими прикладами, серед яких падіння ціни Groupon до $4 за акцію або втрата $9 млрд у цінних паперах Марком Цукербергом.
Експерти називають кілька причин краху Zynga. Одна з них – ріст популярності мобільних пристроїв та зростання мобільної аудиторії Facebook, для яких малі екрани пристроїв стали незручними для ігор. Окрім того, зростання вартості реклами на Facebook ускладнило для Zynga розв’язання задачі по залученню нових користувачів.