В Facebook застерігають про те, що кількість кліків по рекламним оголошенням не є важливою
За словами представника найбільшої соціальної мережі, кількість переходів по посиланнях не представляє для великих брендів тієї цінності, як вважалося раніше. Більш значущими для оцінки успішності рекламних кампаній є реальні продажі, які показник числа кліків якраз не відображає.
У результаті нового дослідження компанії, проведеного Facebook у партнерстві з аналітичною компанією Datalogix, фахівці встановили, що лише менше 1% всіх покупок були в тій чи іншій мірі пов’язані з рекламою на Facebook. Тобто менше 1% реальних покупців прийшли на сайт завдяки переходам по рекламних посиланнях.
У дослідженні відзначається, що реклама, спрямована на збір кліків, має сенс для компаній певної спрямованості, таких, наприклад, як інтернет-магазини, де головним завданням є досягнення швидких продажів за допомогою переходів по посиланнях. Для великих брендів ця стратегія не працює. Для них важлива не кількість кліків, а точність настройки кожної рекламної кампанії, в тому числі те, скільки разів необхідно показати те або інше оголошення конкретному користувачеві.
У той час, коли багато представників малого та середнього бізнесу задоволені результатами своїх маркетингових зусиль на Facebook, великі компанії і бренди все частіше не особливо задоволені доцільністю вкладення коштів в рекламні проекти у соціальній мережі.
Реально оцінюючи різні потреби бізнесу в соціальній рекламі, Facebook, зі свого боку готовий надати великим брендам інший підхід до використання можливостей соціального сервісу. Найбільш ефективною методикою просування в соціальній мережі для великих брендів є ретельно підібрана частота показів рекламних оголошень, яка залежить від багатьох факторів, включаючи характер товару або послуги, і гарантоване найповніше охоплення цільової аудиторії.
Компанія Facebook обіцяє забезпечити своїх клієнтів аналітичною інформацією, яка дозволить визначити оптимальну частоту показів для кожної конкретної рекламної кампанії, що дозволить рекламодавцям збільшити на 40% повернення коштів (показник ROI), вкладених в рекламу в соціальній мережі.
Фахівці вважають, що оптимальний охват цільової аудиторії зможе підвищити ефективність реклами на 88%. Проте в даний час багато рекламних кампаній великих брендів не досягають навіть половини своєї цільової аудиторії.
Facebook останнім часом докладає всіх зусиль, щоб переконати рекламодавців (та й своїх акціонерів) у своїй ефективності і перспективності з точки зору прибутку. У тому числі, компанія проводить роз’яснювальну роботу серед рекламодавців, радячи їм як уникнути помилок у маркетингу з використанням соцмережі, а також запускаючи цілий ряд нових рекламних функцій і сервісів, серед яких пошукова та мобільна реклама.