Слово “facebook” в березні стало найпопулярнішим запитом в американських версіях пошуковика Google (1,17 відсотка всіх запитів), Yahoo! (1,7 відсотка запитів) і Bing (2,6 відсотка). Тобто кожен 80-й пошуковий запит в США – слово facebook. Про це йдеться у звіті компанії Experian Hitwise.
На другому місці запит “youtube”. Третій рядок займає запит “facebook login”. На четвертому місці “craigslist” (найбільший в США онлайновий сервіс безкоштовних оголошень), на п’ятому – “myspace”. Далі йдуть “Yahoo mail”, “yahoo”, “ebay”, “yahoo.com” і “gmail”. Таким чином, в першу десятку запитів увійшли тільки назви веб-ресурсов і жодного звичайного слова або словосполучення.
Найпопулярнішим рекламним запитом, використовуваним для контекстної реклами, згідно даних Experian Hitwise, в березні став “ebay”. На другому місці “netflix” (сервіс відеопрокату), на третьому – “ebay.com”.