Засновник соціальної мережі В Контакте Павло Дуров, повідомив, що соцмережа встановила новий рекорд відвідуванності: протягом доби сайт відвідали понад 38 мільйонів користувачів. Це в півтора рази більше, ніж було рік тому.
До того ж, статистика ВКонтакте відтепер відкрита для широкого загалу. Подивитися її можна на LiveInternet Stat. Згідно з даними сервісу, у серпні середня кількість унікальних відвідувань в день склала 34,7 млн. Рік тому цей показник дорівнював 24,2 млн.
В той же день соціальну мережу «Однокласники» відвідали 31,5 млн користувачів.
Статистика LiveInternet показує, що найбільша частка відвідувачів «ВКонтакте» – більше 25% користувачів повертається на сайт кожні 15-30 хвилин.
Відкривши доступ до статистики, «ВКонтакте» повідомила, що припиняє співробітництво з дослідницькою компанією TNS Russia, яка займається вивченням статистики відвідування російських інтернет-ресурсів. Соцмережа за декілька знів зніме лічильники TNS Russia з своїх сайтів.
За словами Павла Дурова, російська TNS почала вносити зміни у свої раніше опубліковані звіти, тому рівень довіри до цифр TNS на ринку став доволі низьким. Замість TNS Russia соціальна мережа планує почати співробітництво з міжнародної аналітичної компанією ComScore. Таке співробітництво компанії потрібно, перш за все, для забезпечення рекламодавців даними щодо відвідуваності проекту. В червні минулого року представники «ВКонтакте» повідомили, що щомісячний дохід компанії становить $8-9 млн, 60% з яких надходить завдяки таргетованій рекламі. А по даними на початок цього року, згідно із дослідженням банку UBS, найбільша в Росії соціальна мережа є лідером по розміру рекламних доходів: один користувач Вконтакте приносить $0,26 у місяць – це на $0,02 більше, ніж отримує Facebook за межами США та на $0,07 більше, ніж Одноклассники в Росії.