LiveJournal запускає власну систему просування публікацій, яка дасть можливість власникам журналів просувати свої записи в чужих журналах, – повідомляє Roem.ru.
Наразі в режимі тестування працює лише одне із перших нововведень цієї рекламної системи: платні репости. Доступ до них вже мають близько 2 тисяч користувачів.
За допомогою цієї системи просування будь-який користувач зможе розмістити свій допис в чужому блозі якщо той є учасником програми. Автор щоденника, у якому будуть розміщені чужі публікації, сам обиратиме тематику таких публікацій. Також він матиме можливість забанити будь-якого користувача від просування публікацій останнього в своєму журналі. Тобто власник матиме можливість контролювати контент, який буде розміщений у нього в журналі на платній основі.
Розрахунки будуть будуватися на аукціонній основі: хто більше запропонує, того допис і буде просуватися. Стартова ціна – 100 жетонів (еквівалент $1). Ці жетони користувач, який просуває свій допис, сплачуватиме безпосередньо користувачеві, в журналі якого цей допис буде розміщений. Система отримуватиме комісію в розмірі 2% від транзакцій між користувачами.
Поки що ці жетони (внутрішню валюту системи) не можна вивести у вигляді реальних грошей, але планується, що скоро така можливість буде: можна буде вивести їх у долари, євро, рублі.
Директор з розвитку продуктів LiveJournal Євгеній Войнов стверджує, що ця система буде саморегульованою і що ЖЖ після її запровадження не потоне в рекламі: «якщо користувач буде тільки те й робити, що репостити до свого журналу чужі дописи заради жетонів, він швидко втратить свою аудиторію, тому що ніхто не захоче читати такий журнал. Відповідно, впаде і вартість його перепосту, а самому користувачеві буде невигідно публікувати такі дописи».
Нагадаємо, що у квітні цього року стало відомо, що Livejournal дозволить блогерам заробляти на своїх сайтах.