Успіх сторінки бренду в Facebook залежить зовсім не від кількості шанувальників, а від того, яка їх кількість бачить повідомлення від бренду у своїй стрічці новин.
Відомо, що існує алгоритм, який контролює відображення постів у стрічках – Edgerank. Він визначається Facebook, але, як виявили зацікавлені користувачі соцмережі, на його роботу можна впливати.
Mashable підготував кілька рекомендацій для власників сторінок щодо підвищення Edgerank:
1. Публікуйте фотографії
При подачі новин у стрічці алгоритм Fаcebook враховує не тільки кількість шанувальників, але й тип публікації. Edgerank розраховується для кожного типу контенту: текст, фото, відео, опитування і т.д. Але найбільший рівень залученості є саме у фотографій.
Більш того, виявлено, що зображення отримують у 2 рази більше відгуку в користувачів, ніж повідомлення із текстом, посиланнями чи відео.
2. Створюйте фотоальбоми
Коли ви завантажуєте фотоальбом, повідомлення в стрічці вибудовується наступним чином: показуються одна велика фотографія і декілька дрібніших. Цей пост вигідно відрізняється від інших повідомлень у стрічках новин, бо таким чином він отримує більше уваги: шанувальники сторінки натискають, щоб переглянути усі фотографії. Крім того, хоча Facebook не підтвердив цього, натискання на посилання у фотоальбомах, ймовірно, впливає на EdgeRank.
3. Пишіть більше тексту
Замість того, щоб писати пости у нотатки, пишіть їх у вигляді статусів. Якщо ви будете розміщувати у повідомленнях великі тексти, то для того, щоб ваші послідовники могли прочитати його повністю, їм потрібно буде натиснути посилання «Показати більше…».
За даними Facebook, клік на «Показати більше…» сприймається системою як знак залучення аудиторії у категорії «інші види споживання інформації». І, можливо, ці кліки також враховуються алгоритмом при формуванні стрічки новин, хоча представники соціальної мережі не підтверджують цього.
4. Використовуйте прихильність ваших шанувальників
Чи можна змусити алгоритм Edgerank показати вашу новину великій аудиторії відразу ж, як вона з’явилася в стрічці? Здається, що так.
- Перейдіть до «Світлини» та завантажте зображення
- Внизу буде кнопка «Опублікувати», не натискайте її. Замість цього змініть назву альбому. Після цього вийдіть з цієї вкладки і перейдіть знову на свою сторінку
- Тепер знову поверніться до розділу «Світлини», там ви побачите тільки що завантажене зображення
- Скопіюйте URL фотографії або URL альбому
- Просувайте це зображення або альбом в інших своїх соцмережах: Twitter, ВКонтакте та ін.
Коли під фотографією чи альбомом з’являться коментарі чи лайки – додайте ще кілька фото до альбому і лише тоді публікуйте альбом в своїй стрічці.
5. Використовуйте таргетовані повідомлення
Функція публікації таргетованих повідомлень, яку зараз продовжують впроваджувати для всіх сторінок (раніше вона була доступна лише для рекламодавців, зараз ії можуть використувувати сторінки з більше ніж 5 тисячами прихильників), дозволить вам розподіляти прихильників за різними категоріям. Вони включатимуть вік, стать, зацікавлення, сімейний стан, інформацію про освіту та місце роботи, а також такі старі опції, як мова та місце проживання.
Це допоможе створювати повідомлення для окремих цільових аудиторій. До того ж, можна поділити вашу аудиторію та створити одночасно по повідомленню для кожної з груп.