Twitter запустив програму сертифікованих продуктів (Twitter Certified Products Program) від сторонніх розробників. Сертифікат від Twitter можуть отримати інноваційні розробки, яких потребують організації і бренди для кращої взаємодії з аудиторією.
Усі сертифіковані продукти групуватимуться за трьома ознаками, які формулюють найнагальніші потреби брендів:
1. Продукти, які підвищують залученість аудиторії.
2. Аналітичні продукти, які допомагатимуть брендам вивчати і вчитися від своїх споживачів у Twitter.
3. Продукти, які пропонують надбудови над великою кількістю публічних твітів і пропонують різні сервіси на основі цих даних.
Кожна із цих ознак позначається у списку сертифікованих продуктів інакшою іконкою:
Отримати сертифікат може будь-який продукт, який передбачає реалізацію хоча б однієї з цих ознак, задовільняє якусь потребу ринку і має значний потенціал. Програму запустили із 12 партнерами: Attensity, ExactTarget, HootSuite, Mass Relevance, Radian6, Sprinklr, SocialFlow, Crimson Hexagon, Dataminr, Topsy, DataSift та Gnip. Щоб долучитися до програми, вам потрібно пересвідчитись, що ваш продукт відповідає встановленим вимогам та подати аплікаційну заявку.