Середньомісячна аудиторія мобільних користувачів Facebook складає близько 543 млн осіб за підсумками другого кварталу. Ось кілька порад як краще публікувати контент для мобільних користувачів.
1. Часто публікувати фото. Вони займають значно більше місця у стрічці новин в мобільній версії аніж у десктопній. Крім того, публікації з фото, як правило, мають вищу залученість користувачів.
2. Довжина тексту має бути до 160 символів. Таке повідомлення повністю відображається в стрічці новин, користувачам не потрібно клікати «see more» щоб побачити весь текст. Ще краще якщо ви вкладатиметесь у 80 символів.
3. Включайте заклик до дії. Закликайте користувачів лайкнути, поділитися, подивитися, клікнути тощо.
4. Задавайте запитання. На початку чи у кінці публікації запитуйте щось у користувачів – цим ви запросите їх до активного обговорення.
5. Публікуйте відео. Вони привертають значну увагу і залучають аудиторію так, як не можуть залучати фото чи текст.
6. Зробіть свій контент прикольним. Наприклад, укінці дня ви контактуєте з людьми вже поза їхнім робочим часом. Будьте креативними, прикольними, і, головне, будьте живою людиною із власною точкою зору.