Незважаючи на великі інвестиції компаній у сторінки брендів у Facebook, користувачі продовжують віддавати перевагу корпоративним сайтам та знайомству з компанією завдяки відгукам друзів, а не рекламі.
За результатами дослідження, проведеного компанією соціального маркетингу Get Satisfaction та Incyte Group:
- Лише 12,8% користувачів соцмереж (таких, як Facebook) використовують їх для комунікації з брендами. А 70,2% – тільки для спілкування зі своєю мережею контактів.
- 89,3% користувачів відвідують сайти компаній, коли потребують більше інформації, щоб прийняти рішення про покупку. А 21,2% для цього використовують соцмережі.
- 81,1% зайдуть на сайт компанії, якщо захочуть дізнатися про продукт більше. А на сторінку бренда у Facebook – лише 19,9%.
- Більшість користувачів Facebook не хочуть, щоб взаємодія з брендами стала частиною їхнього соціального життя. Проте були б не проти, якщо сайти компаній використовували більше соціальних інструментів. Так користувачам було б простіше отримувати інформацію, а також переглядати сторінки та коментувати.
- 64,5% клієнтів хотіли би дізнаватися про компанії завдяки постам друзів. Лише 38,2% хотіли би, щоб їх перше враження від бренду було пов’язано із рекламою у Facebook.
- Головна причина, чому люди взаємодіють із сторінками компаній у соцмережах, це бажання швидко дізнаватися інформацію (32,1%) та отримувати відповіді від інших користувачів (21,3%).
- Якщо говорити про те, що роблять користувачі на сторінках брендів у Facebook, то 32,5 % кажуть, що читають контент. Ще 19,5% його поширюють, а 18,1% дізнаються інформацію від інших користувачів.
- 35.1% використовують Facebook для поширення контенту, 21,3% роблять це за допомогою лайків.