Фахівці з BusinessInsider Intelligence проаналізували поведінку мобільних користувачів і встановили, що американці витрачають більше часу на день в мобільних додатках ніж у вебі через браузери – і мобільні і десктопні разом узяті.
Мобільний інтернет цікавий тим, що має дві основні точки доступу: через браузери і через мобільні додатки. Наразі мобільні додатки в США лідирують за часом користування порівняно з мобільними браузерами:
Загалом BusinessInsider робить такі узагальнення за результатами проведеного дослідження:
1. Частка користувачів мобільних телефонів у США, які користуються мобільними браузерами, зросла з 29% в лютому 2010 року до 50% у травні 2012 року. Частка користувачів завантажених додатків за цей самий період – з 28% до 51%.
2. Американці витрачають у мобільних додатках більше часу на день ніж у мобільних і десктопних браузерах разом узятих.
3. Кількість хвилин на місяць, проведених у мобільних додатках американцями (музика, соціальні мережі, ігри), зросла більш ніж удвічі з березня 2011 до березня 2012 року. У той час як час користування мобільними браузерами досить сталий.
4. Аудиторія мобільних браузерів може зростати разом із кількістю проданих смартфонів. При цьому мобільні браузери можуть отримати додаткові опції – тож ситуація ще може змінитися на їхню користь.
5. Це може бути змагання, де переможець отримує все: багатообіцяючі в довготерміновому періоді HTML5 веб-додатки можуть повністю змінити правила гри.