Користувачі мобільної версії Facebook більше лайкають та коментують рекламні публікації (Sponsored Stories) ніж користувачі десктопної версії. Про це свідчать результати дослідження, проведеного компанією AdParlor.
Click-through-rates (CTR) для мобільних Sponsored Stories більш ніж у 10 разів вищий порівняно з десктопними:
Цікаво, що найвищий CTR для Android-версії:
При цьому ціна за клік для мобільних Sponsored Stories нижча більш ніж на 20%:
Разом з тим, конвертація кліків у лайки (CVR, conversion rate) для мобільних Sponsored Stories значно нижча:
Це може пояснюватись кількома припущеннями:
1. Мобільні користувачі клікають на рекламу і потім скролять сторінку вниз, при цьому кнопка Like залишається уверху.
2. Мобільні користувачі часто клікають на рекламу помилково.
3. Деколи сторінка для мобільних користувачів надто довго завантажується.
4. У десктопній версії показується більше реклами і шанси на конверсію відповідно вищі.
Мобільні користувачі, які приходять на сторінку через Sponsored Stories, на 22% більше коментують публікації та на 63% більше їх лайкають. Але десктопні користувачі більше клікають на лінки, дивляться фото і відео: