Скажу чесно – кілька разів намагався зрозуміти, чим насправді займається соцмережа SAY.TV, яка активно рекламується і була запущена в грудні 2011 року. Але так і не вдалось цього зробити.
Днями, у SAY.TV вирішили розповісти про свої досягнення за 7 місяців. Відверто кажучи, враження, що проект «не полетить» в мене так і залишилось. Можливо, ви іншої думки, то ж залишайте свої коментарі під цим матеріалом.
А тепер коротко про проект. Почнемо з інтро-відео:
SAY.TV позиціонує себе, як першу в світі телевізійну соціальну мережу, яка об’єднує потреби телебачення (у нових цікавих героях, нестандартних історіях, креативних мізках) і інтернет-користувачів (їх бажання бути визнаними, почутими, поміченими).
Важливим елементом соцмережі є можливість виведення будь-якого користувача в прямий ефір через SAY.TV BROADCAST BOX (SBB). Щоб потрапити в прямий ефір достатньо мати комп’ютер з веб-камерою і швидкістю інтернету від 2 Mbit/s.
Станом на 12 липня 2012, аудиторія SAY.TV, згідно статистики самої соцмережі, налічує 130 000 зареєстрованих користувачів. Щоденний приріст аудиторії складає близько 1300 – 1500 користувачів. 87% з них – жителі України.
Що ви думаєте про цей проект?