Facebook тестує регіональні сторінки, які дадуть можливість власникам сторінок показувати аудиторіям з різних регіонів різний контент, – повідомляє Insidefacebook.com.
Усі регіональні та глобальна сторінки матимуть одну сумарну кількість лайків. Користувача, який зайшов на сторінку бренду, буде автоматично скеровано до версії, розробленої для його регіону. Але користувачі матимуть доступ до будь-якої версії сторінки через випадаюче меню:
Наразі невідомо як створювати такі регіональні сторінки. Але відомо, що вони зможуть мати різні фото-обкладинки, різний контент, інформації про сторінки та додатки. Кількість лайків буде спільною для усіх сторінок, але для кожної сторінки розраховуватиметься свій власний показник «Talking About This».
Приклад такої глобальної та регіональної сторінок ви можете побачити на сторінці Facebook Marketing (на зображеннях бразильська та японська регіональні сторінки):