Геолокаційний сервіс Foursquare має намір запустити влітку нову рекламну платформу.
Як пише AdAge, сервіс уже розшукує компанії, які стануть першими партнерами новинки. Схема роботи нового інструменту матиме наступний вигляд: при пошуку певних місць користувачам будуть показувати спонсорські пропозиції, які формуватимуться на базі того, де людина уже побувала раніше.
Foursquare автоматично визначатиме, де користувач буває найчастіше, і на основі цього формуватиме список рекламних пропозицій від брендів. Окрім того, нова платформа передбачатиме самостійне управління рекламними пропозиціями представниками компаній.
Станом на квітень 2012 року кількість зареєстрованих користувачів Foursquare перевищувала 20 мільйонів. Серед найпопулярніших місць для чекінів у Києві – Майдан Незалежності, парк Шевченка та інші публічні місця та заклади.