Яндекс став єдиним пошуковиком рунету, ринкова доля якого збільшилася у першому кварталі 2010 року, і, таким чином, склала 62,9%. Про це повідомили Ведомости з посиланням на дані Liveinternet та сам Яндекс.
Долі основних конкурентів Яндекса в Росії, навпаки, зменшились: Google – на 1,5% до 21,9%, Mail.ru – на 1,7% до 8,3%, Rambler – на 0,4% до 3%. За оцінками різних експертів, зростання позицій Яндекса зумовлене кількома причинами. По-перше, компанія активно просуває свій тулбар для браузерів Яндекс.Бар, а по-друге, один з конкурентів – Mail.ru – з січня 2010 року перейшов на власний пошуковий механізм, відмовившись від сервісу Яндекса. Ну і по-третє, за останні півроку в алгоритм пошукової машини Яндекса було додано спеціальний механізм самонавчання MatrixNet, який краще обчислює релевантність результатів пошуку. MatrixNet не потребує великих технологічних потужностей, але працює набагато ефективніше.
У березні 2010 року Яндекс, окрім того, презентував власний антивірус, а також сервіс панорам для Києва.