Майкрософт презентувала свої два нові продукти – телефони KIN ONE та KIN TWO. Обидва телефони розроблені під молодіжну аудиторію, яка багато часу проводить в онлайні, та оптимізовані для роботи в соціальних мережах. На них встановлені клієнти під Facebook, Twitter та MySpace.
Обидва KIN – це слайдери з заокругленими кутами.
KIN ONE та KIN TWO мають сенсорний екран та висувну клавіатуру.
ONE – компактніший і розрахований для керування однією рукою. TWO має більший екран і клавіатуру, більший обсяг пам’яті та роздільну здатність екрану, можливість запису HD-відео. Камери на 5 та 8 мегапікселів, відповідно в ONE та TWO, мають функцію стабілізації зображення і яскравий LumiLED-спалах.
Стартовий екран телефону – KIN Loop – заточений під трансляцію активностей в сервісах Microsoft та соціальних мережах, в яких зареєстрований користувач.
В користувача є можливість обрати контакти, для яких KIN буде автоматично виставляти високий пріоритет поновлень статусу, стрічки повідомлень і фотографій.
Ще один внутрішній сервіс – KIN Spot. Користувач матиме можливість перетягати до KIN Spot відеоролики, фотознімки, текстові повідомлення, лінки, статуси, місце розташування. А потім поділитись цим контентом зі своїми контактами, як заздалегідь були внесені до KIN Spot.
KIN Studio – сервіс для збереження різноманітних даних та мультимедіа в «хмарі» (cloud data storage) – тобто на серверах Microsoft. KIN Studio автоматично робить архівні копії текстів, історії дзвінків, фото, відео й контактів у персоналізованому цифровому журналі.
Ну і очевидно не міг Майкрософт обійтись без підтримки свого плеєра Zune. KIN буде першим Windows-телефоном, який використовує можливості Zune під час роботи з музикою, відео, FM-радіо та подкастами. Власники KIN завдяки підписці Zune Pass матимуть доступ до мільйони пісень із Zune Marketplace.
З недоліків, які варто відзначити – це відсутність синхронізації вбудованого календаря з Outlook чи Google, нема підтримки Flash Light у вбудованому браузері.
В останні роки частка телефонів, які працюють на програмному забезпеченні Майкрософт постійно падала (в США зараз менше 15%).
Особливо стрімке падіння було після появи iPhone та телефонів на базі Android. Збільшення своєї частки на ринку операційних систем для мобільних телефонів є стратегічним завданням компанії.
В продажі пристрої з‘являться в США лише в травні, а з осені потраплять й до Європи – Німеччина, Італія, Іспанія та Великобританія. Планів щодо України в компанії поки що нема. Вартість телефонів Microsoft не повідомляє.