Креативне агентство Buzzman запустило продовження вірусної кампанії 2010 року «Мисливець убиває ведмедя», розробленої для стрічкового коректора Tipp-Ex, – повідомляє Sostav.ua.
Цього разу мисливець вітає ведмедя із днем народження і влаштовує свято з тортом і свічкою на лісній галявині. Але раптом вони бачать, що наближається метеорит. Глядачеві пропонується обрати один із двох варіантів розгортання подій – чи припиняти вечірку, чи ні. В будь-якому із варіантів мисливець вечірку припиняти не хоче. Він дістає із сусіднього банера стрічковий коректор і замальовує рік на відео – «2012». Натомість мисливець пропонує вам увести будь-який рік і продовжити святкування «в іншому часі»:
Усього ви можете побачити 46 різних роликів, 8 із яких містять додатковий інтерактив. Наприклад, в 1979 році ви зможете пограти в гру за мотивами «пакмана», в 1989 році – допомогти розбити Берлінську стіну тощо. Кожне відео містить історичний контекст, відображає обрану епоху – музичні стилі, історичні події, пародії на серіали тощо.