Комп”ютерні аналітики з компанії Hewlett-Packard оприлюднили результати свого дослідження, які відкривають цікаві факти з функціонування Твітера.
Була зібрана інформація з 2,89 мільйонів твітів від 1,2 мільйонів користувачів сервісу, які стосувалися 24 фільмів, що перебували в прокаті протягом трьох місяців. В ході дослідження вияснилось, що Твітер набагато краще здатний передбачити успіх фільму, ніж Hollywood Stock Exchange – визнаний стандарт у цій сфері.
Головними фактами, які були відкриті спеціалістами HP, стало те, що чим більше твітів публікується в тиждень перед релізом фільму, тим більша імовірність, що його касові збори будуть успішними. Якщо більшість повідомлень у Твітері щодо конкретного фільму будуть позитивні (а не нейтральні або негативні), то це також суттєво збільшує шанси на його успіх.
Як зазначають автори дослідження, дана методика може бути покладена і для подібних проектів в інших галузях суспільного життя, наприклад, виборчих перегонів. Це показує, якими точними та потужними індикаторами популярності стають соціальні медіа, де люди можуть напряму висловлювати свою думку.