До 75-ї річниці Kraft Macaroni & Cheese компанія найняла вести свої Twitter та Facebook екаунти літніх жінок, які їдять Mac & Cheese вже 75 років, – повідомляє Businessinsider.com.
Twitter компанії має 4824 фоловери, Facebook-сторінка – 901156 прихильників. У наступні три дні екаунти в соцмережах вестимуть Френкі (87 років) та Дотті (86 років). Ось їхня реакція на таку пропозицію:
Жінки освоюються у соціальних мережах, відповідають на запитання, дякують за компліменти, а також розміщують свої старі світлини:
This is a picture of me as a happy 16 year old, taken in Philadelphia, PA a little over 70 years ago. Dottie. twitter.com/kraftmacnchees…
— KRAFT Mac & Cheese (@kraftmacncheese) April 12, 2012
Компанія не вперше експлуатує літніх жінок у своїх маркетингових кампаніях, і це деколи призводить до несподіванок. Так, минулого року одна з літніх учасниць назвала свою онуку проституткою за носіння досить відвертого одягу.