Facebook оновлює статистику (інсайти) сторінок брендів. Тепер можна буде точніше відслідковувати вірусність контенту, – повідомляється у Facebook-студії.
Оновлена статистика надаватиме більше інформації про поширення прихильниками публікацій сторінки зі своїми друзями. Якщо хтось поділився публікацією зі своїми друзями, показники взаємодії користувачів із такою публікацією додаватимуться до показників публікації-першоджерела. По суті Facebook почне враховувати не лише перегляди та взаємодії, здійснені прихильниками сторінок і їх друзями (як це здійснюється зараз), а й наступні кола друзів.
Ці дані оновлюватимуться на постійній основі. Зараз в статистиці враховується лише взаємодія протягом останніх 28 днів, тепер буде враховуватись протягом всього часу з моменту появи запису. Нові дані з’являться у розділі статистики (інсайтів) усіх сторінок протягом кількох днів.
Зміни до статистики призведуть до зростання більшості показників сторінок, зокрема охоплення (reach), залученість (engaged users) та talking about this.