Майже дві третини жителів України не готові купувати ліцензійний контент. Про це свідчать результати дослідження від Research & Branding Group.
Дослідження проводилось з 10 по 20 лютого у всіх регіонах України шляхом особистого опитування людей (вибірка 2079). 61% опитаних відповіли, що наразі не готові купувати ліцензійний контент. Третина респондентів (30%) сказали, що їм важко відповісти на це питання, 8% – частково готові, і лише 1% українців повністю готовий купувати ліцензійний контент.
Люди зійшлися в думці, що висока для більшості пересічних громадян вартість ліцензійного контенту обмежує їхній доступ до передових знань, а отже – віддаляє Україну від високорозвинених країн. Водночас ставлення до скандалу навколо закриття EX.UA неоднозначне: половина опитаних сказали, що його треба закрити, а інша половина – висловилась проти закриття файлообмінника.