В Україні стартувала рекламна мережа AdVideo, яка дозволить показувати рекламні відеоролики в онлайн-плеєрах.
Як пише Reklamonstr, покази можуть відбуватися у трьох форматах – Pre-roll (реклама до початку відео), Post-roll (реклама після відео) та Pause-banner (реклама під час паузи). Хоча подібні формати для України відносно нові, серед головних переваг називають повну сумісність з ТБ-рекламою. Тобто адаптувати відеоролики окремо для інтернету не доведеться: можна показувати ті самі відеооголошення, що використовуються деінде.
Ну і ще одна головна перевага – це 100% точність перегляду, адже користувач просто не зможе не побачити цієї реклами, на відміну від графічних банерів на сайтах, які часто оминають увагою відвідувачі.
На цьому етапі участь в мережі беруть такі сайти, як Ukr.net, Meta.ua, Megogo.net, Okino.ua, EX.ua, Oboz.ua, UBR.ua, Infocar.ua та інші. За попередніми підрахунками, охоплення аудиторії мережі становитиме 7 млн українців, окрім того, планується провести її дослідження за допомогою панелі Gemius.
Вартість реклами:
– pre-roll — 50-60 грн./1000 показів (10-30 сек)
– post-roll — 50 грн./1000 показів
– pause-banner — 25 грн./1000 показів