Адміністрація соціальної мережі Facebook запустила новий інструмент для рекламодавців, який дозволяє переглянути, який вигляд матимуть їх оголошення у стрічці новин та в сайдбарі.
Як відомо, Facebook найближчим часом почне показ так званих Sponsored Stories – рекламних оголошень, що розміщуватимуться безпосередньо у стрічці новин, разом з лінками, статусами та фотографіями ваших друзів.
Для того, щоб зрозуміти, як виглядатиме таке оголошення, перш ніж платити за нього, рекламодавці на Facebook можуть скористатися інструментом Demo Tool. Додаток попросить скласти приблизну схему вигляду вашої сторінки, після чого ви зможете поглянути на рекламне оголошення у стрічці або ж у звичному форматі справа (як зараз, наприклад).
Проплачені новини у стрічці відрізнятимуться від записів ваших друзів лише словом Featured та коротким поясненням, що це рекламне промо.
via TNW