Державна податкова служба України вирішила бути ближче до людей та проводити активності в соціальних мережах.
Днями в соціальній мережі Facebook з’явилася офіційна сторінка відомства під назвою ДПС України. Проте адміністратори, схоже, дещо помилились у виборі правильної категорії для фан-пейджу, і віднесли її до «місцевого бізнесу» (local business).
Активність служби обмежується публікаціями посилань на новини з офіційного сайту ДПС, а також короткої статистики щодо сплати податків в Україні. Сторінку ведеться російською та українською мовами одночасно. Цікаво, що сторінка уже переведена в новий інтерфейс Timeline, який було запущено кілька тижнів тому.
Це не перший прояв активності Державної податкової служби України в інтернеті: у січні новопризначений голова ДПС Олександр Клименко завів власний блог на Корреспонденті.