Середньостатистичний користувач соціальної мережі Google+ провів у січні 2012 року на сайті всього 3 хвилини.
Такі дані оприлюднило видання The Wall Street Journal з посиланням на дослідження від comScore. Для порівняння, користувачі Facebook проводили в середньому 405 хвилин (майже 7 годин), Twitter – 21 хвилину. Google+ виявився позаду навіть таких сайтів, як MySpace (8 хвилин), LinkedIn (17 хвилин). Окрім того, соціалку від Google обігнали популярні проекти Pinterest та Tumblr, користувачі яких в середньому провели по 89 хвилин на кожному з сайтів.
Представники Google заявили, що їх внутрішні дані суттєво відрізняються від інформації comScore, проте повідомити точні цифри відмовились.
Соціальну мережу Google+ було запущено минулого літа, а у вересні на сайті відкрилася вільна реєстрація для всіх охочих. Кілька тижнів тому кількість українських користувачів Google+ перевищила 400 тисяч.