Найближчим часом Twitter може запустити рекламний сервіс для малого і середнього бізнесу.
Як пише AdAge, новинка працюватиме за принципом самообслуговування. Рекламодавці зможуть самостійно керувати кампаніями, брати участь у торгах за рекламні твіти та сплачувати за них. Вартість реклами, відповідно, буде визначатись за принципом аукціону.
Партнером Твітера стала компанія American Express, яка виділить кожному представнику малого та середнього бізнесу по $100 в якості стартового капіталу для рекламних кампаній. Таким чином, рекламодавці зможуть власноруч керувати власною розкруткою на Твітері. До цього рекламою займалась окрема команда менеджерів з Твітера.
Одним з головних недоліків рекламної платформи Promoted Tweets, яка стартувала минулого року, була висока вартість входження – рекламну кампанію за сотні тисяч доларів могли собі дозволити лише представники крупного бізнесу. Відтепер цю проблему буде вирішено: купувати рекламні твіти зможуть і маленькі фірми, а Twitter, в свою чергу, збільшить прибутки.
Почитати все про рекламу у Твітері можна в нашій великій статті, присвяченій цьому питанню.