Адміністрація сервісу мікроблогів Twitter повідомила про запуск нового дизайну для всіх користувачів.
Новий дизайн було презентовано на початку грудня, і з того часу поступово кожен користувач Твітера з-поміж більш ніж 200 млн, був переведений на новий інтерфейс. На відміну від попереднього дизайну, який прослужив Твітеру близько року, новий дозволяє здійснювати більше взаємодій з контентом, що публікується на сайті.
Кожен твіт відтепер можна вставити на сторонні сайти – для цього достатньо перейти на його сторінку та клацнути embed tweet, щоб отримати HTML-код. Окрім того, було суттєво змінену структуру сайту, який відтепер поділений на три головні вкладки – Home (головна стрічка записів ваших друзів), Connect (реплаї та взаємодії) i Discover (гарячі теми).
Також було анонсовано нові сторінки для брендів, які чимось схожі на аналогічні фан-пейджі у Facebook і дозволяють брендам більше взаємодіяти зі своєю аудиторією на Твітері.