Компанія Яндекс повідомила про оновлення алгоритму пошуку по зображеннях для користувачів з України.
Відтепер усі запити, які є геозалежними (тобто ті, які можна пов’язати з певним місцем) будуть показувати зображення, орієнтуючись на потреби українців. Наприклад, якщо в пошуку задати “збірна з футболу”, то Яндекс покаже в першу чергу фотографії української збірної з футболу. Аналогічно буде відбуватися і з іншими запитами, які стосуються якогось конкретного місця, навіть якщо користувач не вказує його безпосередньо – “столиця”, “схема доріг” тощо.
Нова формула вираховує, наскільки популярною є картинка в країні, і як часто на неї посилаються українські сайти. Окрім того, пошуковик пропонуватиме локальні запити уже на етапі їх вводу у пошукове поле, пропонуючи у випадаючому рядку власні передбачення.
Влітку 2010 року Яндекс запустив пошуковий механізм під назвою Полтава, яка орієнтована на пошук результатів для локальних запитів кожної з областей України.