Whathappen опублікував рейтинг груп українських брендів у соціальній мережі ВКонтакте. Як повідомляють укладачі рейтингу – він складений вручну, і всі цифри доступні у самих групах. В рейтингу присутні не всі бренди, але більшість тих, хто активно просувається у ВКонтакте – тут є.
Окрім кількості учасників груп, в рейтингу вказаний і відсоток української аудиторії по кожній групі і відсоток аудиторії у віці 18+ (для багатьох компаній це важливий критерій таргетування реклами).
Також є стовпчик online – він показує скільки і який відсоток учасників групи перебуває зараз в онлайні. По всіх групах цей показник взятий в однаковий проміжок часу і його варто розглядати тільки для порівняння з конкурентами в конкретному випадку.
Ці дані допоможуть трохи глибше поглянути на якість аудиторії і зробити відповідні висновки:
Раніше ми публікували також ТОП-10 найпопулярніших українських брендів у Facebook.