В своїй заявці на IPO, яку Facebook минулого тижня подав до Американської комісії з цінних паперів, було заявлено, що кількість активних користувачів у січні 2012 року перевищила 845 мільйонів.
Журналісти The New York Times перечитали усі документи, які Facebook оприлюднила в зв’язку з підготовкою до виходу на біржу, і зясували, що саме компанія має на увазі під поняттям “активний користувач“. За визначенням Facebook, активним користувачем є та людина, яка хоча б раз за останній місяць здійснила будь-яку активність через соціальну мережу – оновила статус, лайкнула статтю тощо.
Тобто фактично активним користувачем Facebook може рахувати навіть тих людей, які місяцями не заходили на веб-версію facebook.com, а лише зрідка лайкали деякі інші сайти або автоматично ділилися інформацією через сторонні додатки (Foursquare або Spotify, наприклад).
Водночас журналісти зазначають, що статистика Facebook поки є однією з найпрозоріших серед інших сайтів. Для прикладу, озвучені цифри популярності Google+ неодноразово викликали критику – компанію звинувачували у завищенні кількості користувачів.