У зв’язку з необхідністю оптимізації бюджету компанія Procter&Gamble звільняє 1600 працівників не пов’язаних із виробництвом (у тому числі й маркетологів). Виявивши, що реклама у соціальних мережах дешевша і ефективніша, компанія переорієнтується з традиційної реклами на digital.
Генеральний директор компанії Роберт Макдональд стверджує, що «недорогі» рекламні кампанії у Facebook і Google можуть бути ефективнішими ніж у традиційних медіа. За умови, що вони належним чином розроблені, а також мають «велику ідею». Нагадаємо, що компанія має успішні приклади реалізації рекламних кампаній у соціальних медіа. Минулого року рекламна кампанія Old Spice стала переможцем Webby Awards одразу в кількох номінаціях — «Найкраще використання соціальних медіа», «Найкраща інтегрована кампанія», «Найкраща вірусна реклама», а також кілька призів глядацьких симпатій в обраних номінаціях.