Facebook розпочав показувати по 7 рекламних повідомлень на одній сторінці замість максимальної кількості у 6 повідомлень.
7 рекламних повідомлень зараз бачить лише незначна частина користувачів. І, скоріш за все, Facebook проводить у такий спосіб тестування видимості рекламних повідомлень.
У листопаді Facebook збільшив кількість рекламних оголошень до 6. На той момент служба підтримки обмежувала кількість таких повідомлень п’ятьма. Наразі Facebook стверджує, що на одній сторінці може бути показано максимум 6. Розміщення більшої кількості реклами на одній сторінці може призвести до зменшення її ефективності. По-перше, кожне з рекламних повідомлень на фоні зростаючої кількості інших привертатиме до себе менше уваги. По-друге, розташована унизу реклама не буде потрапляти до першого екрана і буде менш видимою:
У профілі Timeline, як правило, розміщується менше реклами. Але її кількість також зростає. Деякі користувачі вже бачать до 4 рекламних повідомлень. Крім того, Facebook тестує різні розміри і формати блоків з рекламними повідомленнями для відображення на моніторах з різним розширенням:
Схоже, ми будемо бачити все більше реклами у Facebook. Мабуть, Facebook намагається дослідним шляхом вирахувати баланс між кількістю реклами на сторінці та її видимістю для користувачів.