Популярний бренд Heineken зміг залучити більше мільйона бразильських шанувальників до своєї сторінки на Facebook завдяки акції “Один лайк – одна кулька”.
Представники бренду пообіцяли у своєму відеозверненні, що надуватимуть повітряну кульку кожного разу, як хтось лайкне їхню сторінку, періодично викладаючи відеопідвтердження на Youtube.
Поступово офіс Heineken став повністю заповненим повітряними кульками. У разі, якщо хтось з користувачів демонстративно покидав сторінку, його кульку знищували. Разом з цим у відео старалися назвати якомога більше реальних імен тих людей, що приєдналися до сторінки – і це забезпечувало своєрідний зворотній зв’язок.
Ця акція нагадала нам схоже промо для бренду Old Spice із залученням соціальних мереж, внаслідок якого продажі компанії виросли удвічі.