Компанія Rovio планує представити версію популярної гри Angry Birds для Facebook 14 лютого.
Презентацію, ймовірно, проведуть у столиці Індонезії Джакарті – «столиці Facebook», місті, де зареєстровано найбільше користувачів (понад 17 мільйонів). Засновник компанії Rovio Пітер Вестербака заявляє, що 40% гравців зацікавлені у покупках в середині гри. І компанія має намір скористатися цим шляхом введення нових можливостей-«бонусів» у версії для Facebook. Такі бонуси (наприклад, сильніші і зліші пташки) будуть коштувати $0.99.
Крім того, компанія представляє синхронізацію гри для різних платформ: можна буде розпочати гру на одному пристрої, а закінчити на іншому чи на ПК. Цікаво як буде виглядати соціальна складова гри у Facebook: відображення у Timeline гравця, у тікері, можливість запросити до гри друзів, поділитися своїми досягненнями тощо.