З часу запуску функції Subscribe у вересні, тисячі журналістів дозволили підписку на свої оновлення. Середньостатистичний журналіст отримав приріст у 320% підписників з листопада 2011 року.
Subscribe – функція, яка дозволила отримувати сповіщення про нові публікації користувачів Facebook без додавання їх до друзів. Щоб на ваші оновлення можна було підписатися, цю функцію потрібно активувати.
Користувачі Facebook підписуються на оновлення журналістів, знаходячи їх через своїх друзів, пошук, рекомендації «people to subscribe to» тощо. Які типи контенту зазвичай використовують журналісти:
– 25% публікацій містять запитання до читачів.
– 62% публікацій містять лінк. Якщо журналіст додає до лінка своє бачення, коментар – отримає на 20% більше кліків.
– 30% публікацій містять заклик до дії. Наприклад, «подивіться лінка», «прочитайте моє інтерв’ю з…» тощо. Такі публікації отримують на 37% більше коментарів, лайків, копіювань до себе на стіну.
– 12% публікацій містять фото. Такі публікації отримують на 50% більше лайків, ніж публікації без фото.
– 13% публікацій містять відео, пов’язані з журналістською роботою.
Що з цього власне працює (у порівнянні з середніми показниками лайків, коментарів тощо):
1. Коментарі та аналіз до поточних подій чи резонансних новин отримують втричі більше лайків. Цими новинами удвічі більше користувачі діляться зі своїми друзями. Якщо це стосується спірних тем і статей, то показники можуть подвоїтись.
2. Читацькі відгуки можуть збільшити зворотній зв’язок учетверо. Прохання про рекомендації може збільшити кількість коментарів утричі.
3. Поглиблений аналіз глобальних тем – збільшує кількість лайків у 1,5 рази, такими публікаціями діляться у 2,5 рази більше.
4. Потужні фото удвічі збільшують зворотній зв’язок (коментарі, лайки, копіювання собі на стіну). Крім того, фото «за лаштунками» забезпечують учетверо більший зворотній зв’язок.
5. Гумор – публікації з кумедними зображеннями дають 1,5 приріст лайків, такими публікаціями можуть поділитися у 5 разів більше користувачів.
Якщо ви журналіст чи цікавитесь журналістикою, варто звернути увагу на сторінку Facebook + Journalists, а також на розділ «Соцмедіа для журналістів» у нас на сайті.