Українська інтернет-агенція ITCG реалізувала проект «Кіно вдома» для компанії Samsung Electronics та поділилася з нами своїми успіхами.
Головною метою проекту було просування нової серії домашніх кінотеатрів і Blu-Ray-плеєрів Samsung. За короткий термін «Кіно вдома» став масштабним проектом в українському інтернеті за кількістю залучених учасників – 630 000 унікальних відвідувачів за 2,5 місяці.
Основою проекту стали інформаційно-розважальний портал «Кіно Вдома» (http://samsung-kino.com.ua) та інтерактивний конкурс «Перевір свій кіно-IQ». Крім того, у комплексній маркетинговій кампанії були активно задіяні екаунти «Samsung Electronics Україна» в соціальних мережах, PR-розміщення унікальних статей про кіно, техніку і технології, інтерактивні віджети на популярних розважальних порталах, контекстна реклама. За період дії проекту значно зросла кількість прихильників акаунтів Samsung у соціальних мережах.
Успіх проекту багато в чому забезпечив унікальний контент порталу «Кіно Вдома», на якому публікувалися авторські статті про кіно та оригінальні збірки кращих фільмів за жанрами і сюжетами, а також фільмографії акторів. Редакційна команда сайту в складі чотирьох осіб зробила опис близько 1000 фільмів. Окрім того, відвідувачі порталу могли подивитися трейлери та інформацію про те, де придбати фільми на дисках Blu-Ray, а також почитати освітні статті про сучасні технології для домашнього перегляду відео, у тому числі про техніку Samsung.
З 10 жовтня по 11 грудня кожен відвідувач порталу міг перевірити свій рівень знань про кіно в інтерактивному розважальному конкурсі «Перевір свій кіно-IQ». Охочих пройти тест виявилося 50 000 користувачів інтернету. Найкращі гравці отримали Blu-Ray-програвачі, диски Blu-Ray з фільмами, а в якості головного призу – домашній кінотеатр Samsung HT-D7500W.
Над проектом працювала команда з 15 спеціалістів ITCG.