Facebook-сторінка є «невидимою» для більшості її шанувальників. Багато із них, лайкнувши сторінку, більше ніколи не заходять на неї.
Огляд 4000 сторінок показав, що середньостатистичну публікацію бачать лише 17% шанувальників сторінки:
Також знизилася і середня кількість переглядів у розрахунку на одного шанувальника, 0.99 перегляди на кожного шанувальника червні порівняно із 0.41 у грудні:
Скоріш за усе, відбулися якісь зміни і EdgeRank по-іншому відображає публікації. Але в будь-якому випадку наступні кроки можуть допомогти зробити вашу сторінку більш «видимою» для шанувальників:
1. Намагатися отримати якомога більше лайків і коментарів до кожної з публікацій на сторінці. Кожна публікація, яка не отримала зворотньої реакції від шанувальників, знижує «цінність» вашої сторінки. Бажано, щоб шанувальники вашої сторінки про це знали.
2. Щоб отримувати більше лайків і коментарів, необхідно пояснювати людям чому їм слід коментувати і лайкати ваші публікації.
3. Якщо не вдається сягнути необхідної аудиторії, можете спробувати залучити її за допомогою реклами на Facebook.
4. Якщо якісно працювати з аудиторією немає можливості, може настати момент коли активне ведення сторінки перестане себе виправдовувати. У такому випадку доцільно за допомогою реклами на Facebook спрямовувати людей безпосередньо на свій сайт.