Агенція TBG Digital, яка спеціалізується на рекламі в соціальній мережі Facebook, проаналізувала рекламні кампанії 266 клієнтів у більш ніж 200 країнах світу.
За результатами дослідження було з’ясовано, що вартість одного кліка реклами на Facebook значно падає, якщо рекламодавець націлює своє оголошення не на власний сайт, а на сторінку чи додаток у соціальній мережі, таким чином залишаючи користувачів в межах сайту. В середньому ціна кліку для таких оголошень була на 45% менша, навіть при однаковому CTR з рекламою сторонніх сайтів.
Окрім того, за даними TBG Digital, реклама, що закликає користувачів зробити певну дію – лайкнути сторінку, відповісти на запитання чи відзначити свою участь у події, значно краще сприймається користувачами ніж ті оголошення, які просто вимагають від вас перейти на зовнішній сайт рекламодавця.
Таким чином, адміністрація Facebook заохочує своїх рекламодавців, аби ті залишали користувачів на сайті та розвивали свої сторінки і додатки всередині соціальної мережі. Тому, можливо, компаніям слід задуматись над розвитком розширеного функціоналу табів на своїх фан-пейджах.