Згідно з даними дослідження, що було оприлюднене в American Journal of Tropical Medicine and Hygiene, інтернет та соціальні медіа набагато швидше поширювали інформацію про епідемію.
Зокрема, проаналізувавши 65 тисяч твітів зі словами [cholera] або однойменним хештегом, опублікованих протягом 20.10-03.11 минулого року, експерти дійшли висновку, що інформація про епідемію холери в Гаїті з’явилася в Твітері значно швидше, ніж про це повідомили офіційні речники відповідних міністерств.
За словами експертів-учасників дослідження, це дає можливість суттєво покращити роботу з виявлення різноманітних хвороб. Адже з використанням соціальних медіа передбачити поширення того чи іншого захворювання стає простіше, маючи певний набір записів від користувачів.
Щоправда, як зазначається в дослідженні, такий метод має і негативну сторону. Фахівці наводять приклад 2009 року, коли в твітері поширювалася паніка через свинячий грип, хоча реальна кількість захворювань була порівняно невеликою.