Всеукраїнська рекламна коаліція представила проміжний рейтинг креативності українських digital-агенцій за підсумками 10 фестивалів реклами: Cannes Lions, ADC*E Awards, New York Advertising Festival, Golden Hаmmer, ММФР, Golden Drum, Popok, Epica, а також КАКАDU Awards і ADC*UA Awards.
Загальний рейтинг креативності сезону 2011/2012 формується за результатами 13 фестивалів: New York (к=5), Cannes Lions (к=10), Golden Hammer ( к=1), ММФР ( к=1), Golden Drum ( к=5), Epica ( к=5), Popok ( к=0.5), КАКАДУ ( к=1), ADC*UA ( к=1), Білий квадрат ( к=0.5), Ідея! ( к=0.7)КМФР ( к=1), ADC*E ( к=5). Він буде складений вже по закінченню КМФР.
Цього року ВРК склала проміжний рейтинги окремо для креативних агенцій, дизайн-студій та digital-агенцій. Крім того список поповнився агенціями маркетингових сервісів, для яких минулого року складався окремий рейтинг.
№
|
Agency
|
Points
|
1
|
ISD Group
|
29, 6
|
2
|
Smartica/Skykillers
|
8
|
3
|
VGNC
|
5
|
4
|
Ebola Communications |
2
|
5—6
|
Peppermint interactive |
1
|
5—6
|
Go interactive! |
1
|
Цікаво, що провідні агенції в рейтингу креативності ніяк не перетинаються з провідними агенціями за показником білінгів.
Нагадаємо, що в листопаді Всеукраїнська рекламна коаліція опублікувала рейтинг digital-агенцій згідно їх доходів від основної діяльності без урахування оборотів медіареклами. Лідерами стали: Prodigi, Peppermint, AdPro.